Jesteś dystrybutorem lub prowadzisz salon? A może planujesz nowy punkt sprzedaży? Wspieramy naszych partnerów w drodze do sukcesu, dbając o to, co najważniejsze – zaufanie. Dołącz do nas!
Dowiedz się bezpośrednio od przedstawiciela firmy Komsta, dlaczego nasze produkty są najlepszym wyborem dla Twojej firmy.
Problem słowami klienta
Powtarzające się problemy ze sposobem rozpatrywania reklamacji przez producenta.
Nasza odpowiedź
Zaufanie jest kluczowe w naszej współpracy. Wierzymy w długotrwałe relacje, dlatego nie unikamy problemów i nie zasłaniamy się drobnym drukiem – nasze zasady są jasne. Masz dedykowanego opiekuna handlowego z Twojego regionu, do którego możesz się zwrócić w razie problemów. Twój opiekun pomoże w zgłaszaniu reklamacji, a nasz serwis mobilny dokona napraw bezpośrednio u Twojego klienta po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
Problem słowami klienta
Zdarzają się okresy w roku, w którym producenci nie dotrzymują zadeklarowanych terminów realizacji, co sprawia że mamy problemy z naszymi klientami.
Nasza odpowiedź
Wiemy, że część zamówień może się opóźniać z przyczyn niezależnych od producenta. My jednak robimy wszystko, aby nasze dostawy były realizowane zgodnie z umówionym terminem. 96% naszych dostaw jest realizowanych na czas, co stanowi nasz wyróżnik.
Problem słowami klienta
Mamy częste problemy z dostawami: brak wózków, niesłowność w terminie realizacji, brak informacji o niekompletnej dostawie.
Nasza odpowiedź
Wielu producentów okien i drzwi nie dysponuje własną flotą transportową lub nie oferuje dostawy bezpośrednio na budowę klienta. My natomiast możemy dostarczyć zamówienie Twojego klienta własnym transportem, bezpośrednio na wskazany adres, z opcją rozładunku. To zapewnia Ci dużą elastyczność, eliminuje problemy związane z przeładunkiem, a co za tym idzie, minimalizuje ryzyko uszkodzenia okien.
Problem słowami klienta
Często jest tak, że pojawiają się problemy z użytkowaniem okien i drzwi, które zostały źle zaprojektowane czy w sposób niezgodny z technologią lub wytycznymi systemodawcy. To generuje później mnóstwo problemów z niezadowoleniem moich klientów, a gwarancja tego nie obejmuje.
Nasza odpowiedź
Często problemy z użytkowaniem okien i drzwi wynikają z ich złego zaprojektowania, a wielu producentów ignoruje ten fakt, skupiając się wyłącznie na sprzedaży. Nawet jeśli produkt jest na gwarancji, może to powodować stres i negatywne doświadczenia klientów. My weryfikujemy poprawność konstrukcji i informujemy Cię o potencjalnych problemach, proponując odpowiednie rozwiązania. To zapewnia Ci spokój, mniej reklamacji i lepsze opinie od Twoich klientów.
Problem słowami klientaZdarza się, że w przypadku pilnej potrzeby uzyskania informacji od działu logistyki czy reklamacji nie można się do tego działu dodzwonić i brak informacji o tym kiedy otrzyma się odpowiedź.
Nasza odpowiedź
Rozumiemy, jak ważna jest szybka reakcja na pilne potrzeby. Dlatego, w naszej firmie zawsze możesz liczyć na dedykowanego opiekuna handlowego z Twojego regionu, który jest dostępny, aby pomóc w każdej sytuacji.
Pracujemy z najlepszymi